Po kliknięciu na logo Biuletynu Infromacji Publicznej, otwiera się Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Andrychowie.

Przetarg nieograniczony pn.: „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Gimnazjum nr 2 w Andrychowie - etap II”.

Data zamówienia: 2010-09-30

Miejscowość: Andrychów
powiat wadowicki
O G Ł O S Z E N I E
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Zamawiający:

Gimnazjum nr 2 w Andrychowie reprezentowane przez Dyrektora Gimnazjum
34-120 Andrychów, ul. Lenartowicza 26; woj. małopolskie, pow. wadowicki
tel/fax (0-33) 875-37-04
e-mail: gim2sekretariat@o2.pl

Adres strony internetowej, na której zostanie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl

Niezależnie od zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej, można ją także otrzymać w Gimnazjum nr 2 w Andrychowie, ul. Lenartowicza 26, w sekretariacie szkoły (parter) w godzinach: od 7.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych zgodnie z art. 40 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w dniu 30.09.2010 r.

Przedmiotem zamówienia jest:

„Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
w budynku Gimnazjum nr 2 w Andrychowie - etap II”


Przedmiot zamówienia obejmuje:
a)demontaż okien i drzwi przeznaczonych do wymiany,
b)demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych przeznaczonych do wymiany,
c)montaż stolarki okiennej w ilości 92 szt. i drzwiowej w ilości 2 szt. wraz z obróbką szpalet,
d)montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
e)malowanie szpalet okiennych i drzwiowych,
f)wywóz złomu i gruzu powstałego z demontażu okien, drzwi i parapetów,
g)uporządkowanie terenu po zakończeniu w/w robót.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 20 grudnia 2010r.

Kod CPV: 45.42.10.00- 4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej

W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych lub ofert częściowych.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Pracownikiem uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest:
mgr inż. Zbigniew Bański, Kierownik Wydziału Inwestycji, Urząd Miejski w Andrychowie, 34-120 Andrychów, Rynek 15, pok. nr 117
tel. (0-33) 842 99 37, 842 99 33
w godzinach: 7.30-15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek oraz 8.00-16.00 wtorek

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem:

„Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
w budynku Gimnazjum nr 2 w Andrychowie - etap II” nie otwierać przed dniem 14.10.2010r. do godz. 9.00


w siedzibie Gimnazjum nr 2 w Andrychowie, ul. Lenartowicza 26, w sekretariacie (parter), do dnia 14.10.2010 r. do godziny 8.45.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2010 r. o godz. 9.00 w Gimnazjum nr 2 w Andrychowie, ul. Lenartowicza 26, sala nr 6 (parter).

Kryterium oceny ofert i jego znaczenie:
- cena oferty - 100 %

Termin związania ofertą – 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

► spełniają warunki określone w art. 22 ustawy – Prawo zamówień publicznych, a dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie.


3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z art. 13 ust. 1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadających, wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów;


4)sytuacji ekonomicznej i finansowej

Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20 000,00 zł;

► nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. 2.


2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

A. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 4 );

B. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z art. 13 ust. 1 pkt. 2 oraz art. 14 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmian.) lub odpowiadających, wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru – załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji);

C. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

D. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20 000,00 zł – wraz z dowodem uiszczenia należnej składki chyba, że ten fakt bezpośrednio wynika z przedłożonej polisy.
Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, to Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

E. oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu (według wzoru - załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji);

F. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (według wzoru - załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji); Wykonawca powinien wykazać, że wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie;

G. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 w/cyt. ustawy (według wzoru – załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji);

H. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

I. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Oprócz wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów oferta będzie zawierać:


J. formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 8 do specyfikacji);


K. kosztorys ofertowy według cen netto dla zakresu określonego w przedmiarze robót, (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji);

L. wzór umowy (załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji ) zaparafowany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817).


Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę:

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokumenty, o których mowa w pkt. A, B, C, D, F, J, K, L składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ich pełnomocnik.
Dokumenty, o których mowa w pkt. E, G, H, I składa we własnym imieniu każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
'; if (!isset($id)) { $id = '1'; } switch($id) { default: include ("layout.php"); break; } ?>